کاربردهای پنل VA مانیتور
نوشته شده توسط : رنجبر

پنل VA چیست و چه کاربردی برای ما دارد؟

درصد قابل توجهی از کاربران کامپیوتر های شخصی شامل کاربران خانگی و اداری می شوند که علاقه چندانی به در اختیار داشتن فناوری های روز در زمینه های مختلف ندارند. از این رو شرکت های تولید کننده با میانه روی در به کارگیری فناوری های روز سعی می کنند تمامی نیازی های این دسته را تحت پوشش قرار دهند تا رضایت نسبی کسب شود.

 

مانیتور های استوک مجهز به پنل VA به صورت اختصاصی برای این دسته از کاربران تولید می شود و با توجه به قیمت بسیار مناسب و ویژگی های قابل قبول از میزان فروش بالایی برخوردارند. به طور معمول کاربران خانگی و اداری به ناچار در فواصل طولانی مدت و بدون استراحت باید به صفحه نمایش خیره شوند و با متن، عکس و جداول مشغول به کار شوند. در چنین شرایطی خستگی چشم به عنوان مهم ترین تهدید برای سلامتی چشم مطرح می شود و شرکت های تولید کننده پنل VA تلاش قابل توجهی برای برطرف کردن این مشکل به کار گرفتند.

با وجود محدودیت ها و ویژگی های موجود در پنل های TN و IPS، کاربران خانگی-اداری و دوست داران محتوای چند رسانه ای متنوع به یک پنل میانه رو با قیمت مناسب نیاز دارند. پنل VA بهترین گزینه ممکن برای این دسته از کاربران به شمار می رود و زمان بیشتری در طول روز قادر به استفاده از صفحه نمایش های مجهز به پنل VA خواهید بود.

اثرات خستگی چشم در استفاده دراز مدت با بهره گیری از این مانیتور ها به مراتب کمتر از سایر پنل ها سبب آزار رساندن به چشمان شما می شوند. از سایر ویژگی های پنل VA می توان به کنتراست بالاتر، قیمت و زمان پاسخدهی مناسب اشاره کرد. قیمت مناسب در کنار قابلیت استفاده طولانی مدت سبب گردیده تا پنل VA به گزینه ای ایده آل برای ادارات، سازمان ها و کاربران خانگی تبدیل شود. به این صورت می توان بیان کرد که پنل VA تمامی فناوری های نوین و کاربردی را در حد معمول و استاندارد به کار می گیرد تا بدون افزایش قیمت، بتوانید از کار با مانیتور جدید کارکرده خود لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: